Termékek Menü
0

Segítség

Gyakori kérdések és válaszok

1. A napszemüvegnek milyen méretei vannak?

2. Hogyan lehet megrendelni a napszemüvegeket?

A napszemüvegeket csak a webboltunkon keresztül lehet megrendelni. Rendelés előtt javasoljuk a vásárlási feltételek (ÁSzF) figyelmet áttanulmányozását a későbbi konfliktusok elkerülése érdekében.

3. Az összes napszemüveg eredeti?

Igen, az összes általunk forgalmazott termék 100%-ban eredeti (ezáltal 100%-os UV védelmet is nyújtanak), valamint minden tok és törlőkendő, és egyéb általunk forgalmazott termék (pl. parfüm) is az. Minden termék mellé csatoljuk a Magyar Hatályos Jogszabályoknak megfelelő ÁFA-s számlát.

4. Hogyan történik a fizetés?

A megrendelő minden esetben a termék átadásánál fizet a futárnak a csomag átvételekor.
Irodánkban, személyesen készpénzzel vagy bankkártyával tud fizetni.

5. Mi történik, ha nem vagy elégedett és visszaküldenéd a napszemüveget?

Cégünk 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállal, ha a terméket 8 napon belül, sérülésmentesen, azaz eredeti állapotában juttatod vissza hozzánk a számla eredeti példányának bemutatása mellett. További inforámációért lásd ÁSzF-et.

6. Milyen hamar kapom meg a csomagot?

Amennyiben a megrendelt termék azonnal elérhető, akkor a rendelés feldolgozásától számított 3 munkanapon belül át tudod venni a csomagodat. Házhoz szállítás esetén, a szállítást megelőző napon emailes értesítőt küldünk a rendelésben megadott email címre.
Ha a választott termék nem érhető el azonnal, akkor a termék leírásában feltüntetjük a teljesítési időre vonatkozó információkat.

7. Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, az ÁFA-t tartalmazzák.

8. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Semmi gond, kattints ide, és küldünk egy új jelszót az email címedre, amellyel regisztráltál.

9. Mit jelent az árgarancia?

100%-os ár garanciánknak köszönhetően a weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen plusz költség nem terheli.

10. Egyedi rendeléseket tudnak teljesíteni?

Sajnos egyedi rendelések teljesítésére nincs lehetőségünk, csak azokat a termékeket tudjuk biztosítani, amelyek online áruházunkban megtalálhatóak.

11. Milyen esetben javítanak napszemüvegeket?

Csak a tőlünk vásárolt napszemüvegek garanciális javítását vállaljuk. A nem tőlünk vásárolt termékek esetében legfeljebb az alkatrészek pótlásában tudunk segíteni.

12. Mennyi garancia van a termékekre?

Napszemüvegeinkre rendeltetés szerinti használat mellett 12 hónap garanciát vállalunk.

13. Egészségpénztár tagok is vásárolhatnak?

Igen. Ez esetben kérjük, hogy a megrendelés leadásakor a számlázási címét az egészségpénztár által előírt formai követelményeknek megfelelően töltse ki.

14. Milyen méretben kaphatóak a napszemüvegek?

A legtöbb napszemüveget csak egy méretben gyártják, ami alól kivételt jelentenek bizonyos márkák, és azok bizonyos modelljei. Ez utóbbiak közé tartozik a Ray-Ban és a Vogue.

15. Hogyan tudom elérni az ügyfélszolgálatot?

Telefon (H-P, 9.00 - 17.00): 06 (30) 306 85 03
Email: kapcsolat@napszemuvegcenter.hu